| AA 3.0 Beta Download ! Isso mesmo Download!!! | |
|
+4CallarD guto gameover Jaguar 8 participantes |
Autor | Mensagem |
---|
Jaguar
Número de Mensagens : 1154 Idade : 35 Localização : Atraz da Bunda do Game Data de inscrição : 18/02/2009
| Assunto: AA 3.0 Beta Download ! Isso mesmo Download!!! Ter 5 maio 2009 - 4:23 | |
| Aeeeeeeee Porra!!! AA 3.0 beta !!!O Tio Jaguar e Cia Ltda conseguiu o AA 3.0 beta pra vcs meu amores! isso msm antes da hora nois ja teremos !!! graças ao meu querido amigo Danz que me passou o link antes de todo mundo huaehuae nois é foda ! ele testou e disse que funfa legal! To baixando como peguei de madrugada hj a tarde eu do uma testada nele pra ver como tá mais ta ai o link pra quem quiser baixar, acho que todos querem... NÃO ESPALHEM EM SÓ COMENTEM HUAHAUHAU :.legal.: :.haha.: divirtam-se! LINK PRA DOWNLOAD TORRENT: - Código:
-
http://www.mininova.org/tor/2553261 *packed by ransum
all credits and release to beta rage - mad propsLINK ORIGINAL: - Código:
-
http://aadrama.team-ki.com/ :.Sex.::.soldier.: Screnn Shots : The End | |
|
| |
gameover
Número de Mensagens : 4320 Idade : 44 Localização : Recife/PE Data de inscrição : 19/02/2009
| Assunto: Re: AA 3.0 Beta Download ! Isso mesmo Download!!! Ter 5 maio 2009 - 6:53 | |
| | |
|
| |
guto
Número de Mensagens : 2 Idade : 33 Data de inscrição : 02/05/2009
| Assunto: Re: AA 3.0 Beta Download ! Isso mesmo Download!!! Ter 5 maio 2009 - 11:26 | |
| | |
|
| |
CallarD
Número de Mensagens : 298 Idade : 30 Localização : Santa Maria - Distrito Federal - pertin do Lula Data de inscrição : 19/02/2009
| Assunto: Re: AA 3.0 Beta Download ! Isso mesmo Download!!! Ter 5 maio 2009 - 12:25 | |
| hahaha boa sua bicha :.gun.: :.gun.: :.gun.: :.gun.: | |
|
| |
Jaguar
Número de Mensagens : 1154 Idade : 35 Localização : Atraz da Bunda do Game Data de inscrição : 18/02/2009
| Assunto: Re: AA 3.0 Beta Download ! Isso mesmo Download!!! Ter 5 maio 2009 - 13:20 | |
| vo instalar agora e testar aqui! :.huhu.: | |
|
| |
Jaguar
| Assunto: Regras de Instalação ! Ter 5 maio 2009 - 13:48 | |
| - Citação :
- America's Army 3.0 Beta Installation instructions
=================================================
Files included: =============== recon - beta.rar SteamInstall.msi steam_folders.rar steamup!.rar HamachiSetup-1.0.1.4-en.rar Extras.rar
Step 1 ====== Ok, the first thing you'll want to do install the Steam Client. You can do this by running SteamInstall.msi or by going to www.steampowered.com and downloading the free client. If you already have Steam, you do not need a fresh installation. Run Steam to make sure you have the most up-to-date client.
Step 2 ====== Create a new account whether you already have a Steam account or not. You do not want to jepordize your original steam account (where you paid for games) with the steam crack called 'SteamUp!'.
Step 3 ====== Create a folder in this location: C:\Program Files\Steam\steamapps Name the folder 'common' without the '. The location should look like this: C:\Program Files\Steam\steamapps\common
Step 4 ====== Extract recon - beta.rar into C:\Program Files\Steam\steamapps\common
Step 5 ====== Extract steam_folders.rar somewhere (ie. desktop). There are 2 folders in steam_folders.rar, 'appcache folder' and 'steamapps folder'. Copy all of the files from the 'steamapps folder' to 'steamapps' located in C:\Program Files\Steam\steamapps. Copy the file from the 'appcache folder' to 'appcache' located in C:\Program Files\Steam\appcache
Step 6 ====== Extract SteamUp!.rar somewhere (ie.desktop). Copy 'SteamUp!.exe' and 'SteamUp.dll' to the Steam directory, which is located here: C:\Program Files\Steam. If you are curious about how the crack works and what it does, there is a readme.txt included in the .rar archive.
Step 7 ====== Ok, you're almost there, just a few more steps. Create a shortcut of 'SteamUp!.exe' to your desktop from C:\Program Files\Steam. Run the Steam crack and login, at the 'My Games' list, you will find every Steam game available there. Scroll down until you come across 'recon - beta', click install and it should only take a few seconds from there.
Release Notes ============= If you have put all the files in their correct place, the game should work. The crack acts like you have purchased the game, where it will say '100% ready' to launch. If you login with steam normally, you will see the game is installed BUT it will say 'pre-load complete' which means you can not play the game.
Ok, hoping that you aren't a retard, you managed to get the game running. You will notice that you can not execute any console commands unless you are logged in. You can create an account in about 20 seconds right there in-game. I would not use your reserved 3.0 name unless you really want to get caught, do not link your 2.x name to the account either.
There are beta servers online available but by the time you recieve this the beta build will updated. This is where Hamachi comes into play, but not exactly. Hamachi is a very commonly used way to play "online" with cracked clients. There will be another release containing 'recon - beta dedicated server' soon and it will have a server name where people can join and host servers.
There will be .txt's and .pdf's containing console commands and other goodies in the 'Extras' folder.
Good Luck & Have Fun | |
|
| |
Jaguar
| Assunto: Re: AA 3.0 Beta Download ! Isso mesmo Download!!! Ter 5 maio 2009 - 13:49 | |
| quem nao souber ingles é só usar o google tá ceolin ? :.legal.: :.soldier.: | |
|
| |
Jaguar
| Assunto: Re: AA 3.0 Beta Download ! Isso mesmo Download!!! Ter 5 maio 2009 - 13:52 | |
| ah e baixem por sua conta e risco ok ? | |
|
| |
gameover
Número de Mensagens : 4320 Idade : 44 Localização : Recife/PE Data de inscrição : 19/02/2009
| Assunto: Re: AA 3.0 Beta Download ! Isso mesmo Download!!! Ter 5 maio 2009 - 16:00 | |
| eu so vou baixar qdo sair a versão original... naun baixar o beta.... | |
|
| |
-=cAnGaCeIrO=-
Número de Mensagens : 1 Idade : 43 Data de inscrição : 20/02/2009
| Assunto: Re: AA 3.0 Beta Download ! Isso mesmo Download!!! Sex 8 maio 2009 - 11:09 | |
| eu intalei o jogo mais não estou conseguindo criar uma conta... quando termino de colocar meus dados e clico em finish, aparece uma mensagem q está faltando dados!!!
alguem pode me ajudar, estou louco pra testar... | |
|
| |
Ceolin
Número de Mensagens : 164 Idade : 40 Localização : Guaraniaçu - Paraná Data de inscrição : 19/02/2009
| Assunto: Re: AA 3.0 Beta Download ! Isso mesmo Download!!! Dom 10 maio 2009 - 4:01 | |
| Me erra Jaguar... ja tinha baixado antes mesmo de vc postar aqui no fórum... viu o meu da o mesmo erro do Canga... Que foda não da pra testar! | |
|
| |
Jaguar
| Assunto: Re: AA 3.0 Beta Download ! Isso mesmo Download!!! Dom 10 maio 2009 - 12:39 | |
| quem postou na comunidade do americas army foi o Danz !
eu ja havia pegado com o Danz antes dele postar lá sua anta !
MULA ! :.porrada.: :.porrada.: :.porrada.: :.ceolin.: :.ceolin.: :.ceolin.: :.qsaco.: :.qsaco.: :.pllll.: :.pllll.: :.haha.: :.fdp.: :.foda.:
huahuahua | |
|
| |
Zeppelin
Número de Mensagens : 2412 Idade : 49 Localização : Viamão - RS Data de inscrição : 23/04/2009
| Assunto: Re: AA 3.0 Beta Download ! Isso mesmo Download!!! Seg 11 maio 2009 - 10:17 | |
| Torrent not found... The torrent you requested (id: 2553261) does not exist in our database. This could mean that: •The torrent was old, and automatically removed by our system. This happens if no torrent activity is recorded for a while. •The torrent was removed by one of our moderators, for example because we received complaints from users. •We received a copyright takedown request, and removed the torrent in compliance with our copyright policy. Obrigado pelo link que não funciona jaguar - Código:
-
http://extratorrent.com/download_info/1912093/americas+army+3+0+beta.html este esta funcionando com 80kb/s | |
|
| |
Zeppelin
Número de Mensagens : 2412 Idade : 49 Localização : Viamão - RS Data de inscrição : 23/04/2009
| Assunto: Re: AA 3.0 Beta Download ! Isso mesmo Download!!! Seg 1 Jun 2009 - 13:37 | |
| Free download em 17 de junho se preparem..pois eu me @#$%¨&*& não tenho máquina ainda....
filme de lançamento | |
|
| |
Zeppelin
| Assunto: Re: AA 3.0 Beta Download ! Isso mesmo Download!!! Seg 1 Jun 2009 - 13:54 | |
| | |
|
| |
Capetao
Número de Mensagens : 145 Idade : 43 Localização : Em casa Data de inscrição : 18/02/2009
| Assunto: Re: AA 3.0 Beta Download ! Isso mesmo Download!!! Ter 9 Jun 2009 - 11:48 | |
| Coloca um link que funcinona pra baixar a atualização....^^^bjz | |
|
| |
gameover
| Assunto: Re: AA 3.0 Beta Download ! Isso mesmo Download!!! Ter 9 Jun 2009 - 13:43 | |
| nossa eu vi o video e o grafico ta perfeito.... pqp vai precisar de um pc da nasa pra jogar.... to fudido... | |
|
| |
Zeppelin
| Assunto: Re: AA 3.0 Beta Download ! Isso mesmo Download!!! Ter 9 Jun 2009 - 16:07 | |
| + uma semana e todos poderão baixar pelo AA3deployclient, quem quiser jogar antecipadamente tem que entrar no site postado no link aa3 e pagar 6,5 dolares para receber a senha para baixar pelo deploy 3 o jogo... Pagar para jogar | |
|
| |
| AA 3.0 Beta Download ! Isso mesmo Download!!! | |
|